کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317897 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا چینی ها خودروی الکتریکی می‌سازند؟

شیائومی پانزدهم و بیست و سوم آوریل مراسمی را برای معرفی محصولاتش برگزار خواهد کرد، از این‌رو این کمپانی طبق معمول تیزرهای تصویری متعددی را منتشر می‌کند که به واقع شماری از این تصاویر موضوعات جالب توجهی را مطرح می‌کنند. شیائومی در یکی از تیزرهای تصویری خود، نمایی از رد تایر یک خودرو را منتشر کرده که این تصویر گمانه‌ها در مورد احتمال معرفی خودروی الکتریکی شیائومی را تقویت کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ انتشار تیزر تصویری جدید شیائومی که شامل رد تایر در کنار تاریخ برگزاری کنفرانس این کمپانی است، گمانه‌ها در خصوص احتمال معرفی خودروی الکتریکی این کمپانی چینی را تقویت کرده است. هرچند اطلاعات و اخبار کمی در این خصوص منتشر شده، اما در صورتی که شیائومی چنین محصولی را فردا معرفی کند، در اینصورت آن را باید یکی از شگفتی‌های این کمپانی چینی خواند. ماه گذشته مدیرعامل این کمپانی در پاسخ به سوالی که در رابطه با عرضه‌ی خودروهای الکتریکی توسط این کمپانی پرسیده شده بود، عرضه‌ی چنین محصولی در آینده‌ی نزدیک را غیرممکن خواند. البته می‌توان انتشار این تیزر ویدئویی را به ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص این محصول شیائومی در مراسم فردا تعبیر کرد.

شیائومی تاکنون محصولاتی غیر از گوشی‌های‌هوشمند معرفی کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به لامپ هوشمند، تصفیه‌کننده‌ی هوا و همچنین می تی‌وی 2 اشاره کرد. شاید معرفی خودروی هوشمند در آینده توسط این کمپانی چینی چندان دور از انتظار نباشد، اما در این بازه‌ی زمانی اگر چینی‌ها یک EV معرفی کنند، باید به شگفتی ساز بودن شیائومی ایمان آورد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26003 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/26 تعداد مشاهده: 1370
کلید واژه ها: ,
سافت گذر